Lotus Pecas
Ofis Yönetim Programı
Ofis Yönetim Programında şirket içerisindeki bilgisayar kayıtları, personel yazışma kayıtları ve ekran görüntülerini kayıt etmek gibi birden fazla özellik bulunmaktadır. Müşteri, adres ve telefon takibi yapmak isteyen işletmeler rahatlıkla tüm kontrolleri yapabilir. Ofisinizdeki tüm bilgisayarlara anında erişim sağlayabilir ve ekran takibi yapabilirsiniz. Tüm araç kayıt işlemlerini tek dokunuş ile yapabilirsiniz. Yedekleme sistemimiz ile isterseniz belirlediğiniz saatte otomatik yedekler ya da siz manuel bir şekilde yedekleyebilirsiniz.
Müşterilerinize bilgi içeren mesajlar veya kampanya mesajları gönderebilirsiniz. İsterseniz toplu gönderim, isterseniz seçtiğiniz müşterilerinize gönderim sağlayabilirsiniz. Konusu muhasebe içeren tüm işlemlerinizi rahat bir şekilde yapabilirsiniz. İşletmenize gelen tüm gelir gider kaynaklarını görebilir ve rapor halinde tutabilirsiniz. Günlük, aylık ve yıllık olarak tüm sattığınız ürünlerin veya yaptığınız işlemleri kayıt altında tutabilir ve istediğiniz zaman yazıcı yardımı ile çıktı alabilirsiniz. Hazırlamak için zaman harcadığınız dosyalar, resmi formlar, araç formları vb. formları artık tek tıklama ile doldurabilirsiniz.
Birden fazla işletmeniz var ve hepsine aynı anda bakamıyorsanız Lp.Boss uygulamamız birden fazla işletmeniz var ve hepsine aynı anda bakamıyorsanız sizlere yardımcı olmaktadır. Lp.Boss uygulamamızı kullanarak sizlerde birden fazla olan işletmelerinizi tek bir cihazla yönetebilir ve istediğiniz tür raporlara göz atabilirsiniz.
İşletme yöneticileri/sahipleri için geliştirdiğimiz Boss Mobil Patron uygulaması ile bulunduğunuz her yerden IOS veya Android telefondan işletmenizi takip edebilirsiniz.
Yemek Sepeti ve Getir Entegrasyonları ile Siparişlerinizi hiç uğraşmadan pos sisteminize çekerek, siparişlerinizi çok daha hızlı ve zahmetsiz hazırlayabilirsiniz.
İhtiyacınız olan tüm özellikler Ofis Yönetim Programı’nda!
Neden Ofis Yönetim Programı Kullanmalısınız?
Hızlı Servis
Restoran Programı Siparişlerin mutfağa ulaşma süresini kısaltır, siparişin doğru ve hızlı servis edilmesini sağlar.
Mutlu Müşteri
Restoran Programı Siparişlerin doğru ve hızlı alınması sayesinde müşteri memnuniyetinin artmasına katkı sağlar.
Kolay Yönetim
Restoran Programı Satış ve stok takibi özelliği ile işletmenizi yönetmenizi kolaylaştırır.
Sıfır Hata
Restoran Programı Kolay kullanımı ile personel hatalarının önlenmesine yardımcı olur, yeni personelin sisteme adapte olmasını kolaylaştırır.
Fire / Kayıp Takibi
Restoran Programı Fiş iptallerini, promosyonları, indirimleri ve hediye kuponlarını kayıt altına alarak kaçakların engellenmesini sağlar.
Kampanya Yönetimi
Restoran Programı Özel indirim saatleri ve günleri (Happy Hours, Happy Days) özellikleri kampanyalarınızı kolay uygulamanızı sağlar.
Zaman Tasarrufu
Restoran Programı Müşteri kayıt imkanı ve arayan numaraları tanıma özelliği ile telefon siparişlerinizde zaman kazandırır
Kimler Kullanmalı ?
Kurumsal işletme imajını yakalamak isteyen, iş takibi ile verimliliğin artması için ek maliyet ve zaman ayıramayan işletmeler başta olmak üzere, Kısıtlı vakti ile işini takip edemeyen işletme sahipleri Lp. Boss uygulamamız ile İşletmeniz hakkındaki bilgilere, istediğiniz zaman istediğiniz yerde internet üzerinden erişebilmenizi ve işletmenizi kolaylıkla denetleyebilmenizi sağlar Şubesi olan işletmeler için, tüm şubelere ait bilgilere tek noktadan ulaşabilme ve bu bilgileri denetleyebilme imkanı sağlar. Sistem içerisindeki performans ve analiz raporları sayesinde ,işletmeniz hakkında yerinde kararlar almanızda yardımcı olur. Bütün işlemlerin kolay ve pratik şekilde takip edilebilmesini sağlar.
Kısaca, Tek tuşla işini kontrol etmek isteyen herkes için..